Kokoontumisrajoitukset kiristyvät 28.3. saakka

Nainen lukee rukouskorttia Keravan kirkon penkissä.

Uudet kokoontumisrajoitukset kestävät tämän tiedon mukaan 28.3.2021 saakka. Aiemmasta 10 osallistujan määrästä siirrytään kuuden henkilön rajoitukseen.

Keravan seurakunnassa kasteiden, häiden ja hautajaisten kanssa pyritään rajaamaan osallistujamäärä kuuteen, mutta kirkkoherra voi tapauskohtaisesti antaa luvan henkilömäärän ylitykseen.

Messut toteutetaan edelleen verkossa sunnuntaisin klo 10. Verkossa lähetetyn osuuden jälkeen on mahdollisuus tulla ehtoolliselle klo 11.30-12.30. Suntio tarkkailee ja ohjeistaa tulijoita ovella niin, että sisällä olijoiden määrä pysyy maksimissaan kuudessa.

Kirkko on edelleen auki hiljetymistä ja rukousta varten tiistaisin ja torstaisin klo 17-19 ja keskiviikkoisin klo 12.30-14.30 verkossa lähetettävän keskipäivän hetken jälkeen. Sunnuntain aukiolosta luovutaan, jotta voidaan tarjota mahdollisuus nauttia ehtoollista.

Lasten ja nuorten toiminta, joka on ollut käynnissä edellisen rajoituksen aikana, saa jatkaa 10 hengen kokoontumisrajaa noudattaen. Iltapäiväkerho ja päiväkerhot jatkuvat normaalisti.

Myös sururyhmät saavat aloittaa kokoontumiset.

2021-02-22 13:59:00.0